2011. április 19., kedd

Péntek

Viszonylag korán ébredtem fel, mert már meglehetősen izgatott voltam és ami azt illeti, István nélkül eleve nem is nagyon tudok jól aludni újabban...
A délelőtt sütisütéssel és készülődéssel telt..

Nagymama iránti tiszteletből és szeretetből elkészítettem az ő linzer tésztáját, csak kis malőr csúszott a dologba,dupla adag sütőport kevertem be,ezért lettek kicsit ducik..:)

A szívecskés kis formákat a Butlers-ben kapható nyomóval alkottam meg, a kávésbögre szélére lehet őket "akasztani", a linzerbe pedig természetesen vörösáfonya lekvár került.



















Virág is megérkezett, feltettük ezt a híres-nevezetes tartós műszempillát, ami elvileg három hétig marad majd fenn...mondjuk rajtam ez kb három napot fog jelenteni, mindenesetre gyönyörű szép valóban...a szemem kifolyt menet közben, egy-egy óra volt, amíg elkészült a két szememmel. Elmentünk a városba még pár dologért, szalagért, körömlakkért, szempillaspirálért...és nekem egy kis nassért a készülődéshez...















Világ életemben úgy gondoltam, hogy ha férjhez megyek,koktélozgatva töltöm majd az utolsó,készülődős napot..:) Hát ezt most max virginnel lehetett volna megoldani,de annak meg mi értelme..:)

Délután megérkezett anyu Timivel,István családja is befutott, és lekísértem őket a szállásukra. Anyunak közben dolga volt, de mi azt az időt kibekkeltük a skanzen vendégházában, ahol ők aludtak két éjszakát. Amikor megjöttek, átmentünk a Mathias Rex panzióba, ahol pedig a mi szállásunk volt, és átvettük a kulcsokat,kicsit kipakoltunk, aztán visszamentünk hozzánk.Este kilenckor nekiálltunk befesteni a hajam, én pedig közben felhoztam a tárolóból a tegnap megvásárolt virágokat és lekuporodtam a fürdőben virágot kötni, a csokrot és az autódíszt.

Azt hiszem,valami másfél óra alatt lettem kész,de igazán megérte..:)
Gyors hajszárítás, a fodrász megszabta, hogy frissen mosott hajjal kell mennem másnap,de nem szabad rá semmilyen kondícionálót tenni, se balzsamot, se mást.

Mondanom sem kell,hogy ájultam ágyba este.Nem volt gondunk az elalvással...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése