2011. április 2., szombat

A kiegészítők királynője





























Ha akartam volna sem nagyon tudtam volna hozzájutni ennél szebb és exkluzívabb kis táskához, mint ez a darab...és hogy ezt egy kilós turkálóban találom meg, közvetlen teljes árucsere előtt, amikor már az egész üzlet teljesen le van fosztva...az meg végképp eszembe sem jutott.

Ezek a táskák egy elég régi, patinás múltra visszatekintő angol márka, a DENTS gyártmánya, akik kézzel készített bőr kesztyűikről és táskáikról ismertek.Átlagosan ilyen 40-50 font (12-15ezer Ft) körül van egy ilyen kis kézitáska ára, én 300 Ft-ért vettem meg.
Hibátlan állapotban...nem hiszem el...

Valami lehet az elme teremtő erejében, napok óta képzelődtem egy kis táskáról, amit turkálóban találok,hogy egyedi kis kincs legyen, erre megvalósult.
Ezt imádom..




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése