2011. április 19., kedd

Csütörtök

Már csak két nap volt hátra és én mindenkit megelőzve,korábban érkeztem Pestre, hogy kettőre el tudjunk menni a ruhámért. Még kellett szereznem pár dolgot, többek között valami kéket, amit a Women'secretből oldottam meg,tekintve,hogy az Intimissimi kollekcióját keservesen rondának találtam...
Beültünk a kocsiba és elmentünk az én csudiszép ruhámért...Piroska egy angyal, ott az utolsó pillanatban még a hosszát beállította és egy fél óra múlva már nálam is volt,zsákban.

Utána elmentünk anyu varrónőjéhez az ő gyönyörű kabátjáért, amit direkt mostanra, erre az alkalomra csináltatott, és hazafelé kitettek a virágpiacon, hogy megvehessek mindent, amire szükségem volt a csokorhoz, autódíszhez, stbstb... elpocsékoltam egy kis pénzt, mert megvettem olyasmit is, amit nem kellett volna, csak ezt akkor még nem tudtam.
Mikrofon csokor alapot venni például tökéletesen felesleges volt. Ugyanígy a vőlegény virágkitűző-alapja is...

No de semmi probléma,irány haza, addigra már volt vagy este hét és még elmentünk vendégségbe is, ahonnan éjfélre értünk haza.

A Szerelmem és a családja másnap jöttek meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése