2011. április 7., csütörtök

Dekor kukucs


Összeszedtem pár dolgot itthonról, amit szeretnék majd felhasználni a dekornál.
Nem akartam ilyenekre kiadni pénzt, mint székszoknya, és a többi, ha ülünk rajta,úgysem látszik:)És a lényeg az lenne,hogy ott üljön mindenki az asztalnál és érezze nagyon jól magát!

A Coyoco-s zacskóban a strasszos hajpántom van, amit 2500 Ft helyett 890 Ft-ért sikerült megszerezni akcióban...és imádom,ahogyan becsomagolták,olyan stílusos!:)

Tortát a Surányi cukrászdából rendelek.22 főre úgy tudják megoldani, hogy lesz egy 16 szeletes alul és a 8 szeletes rajta.
Mivel azt füllentettem,hogy szülinapra lesz, és azért kérek rá fehér marcipánt, mert én szeretném kidíszíteni az ünnepeltnek, így "csak" a 24 szelet árát és némi pénzt még pluszban a marcipánért kell kifizetni. A "belseje" bármelyik torta lehet, én belga csokisat kértem.

Így 12 ezer Ft-ra jött ki, és nem húztak le azért, mert menyasszonyi. Kötök majd rá egy masnit és Tündérhab Évi tortadíszét tesszük a tetejére, ami az alábbi díszek közül a bal alsó sarokban levő kép alapján születik majd meg.


3 megjegyzés:

  1. Csodaszép lesz a díszítés...

    Én ezzel már nem akartam foglalkozni, így az étterem sajátja lesz:)

    VálaszTörlés
  2. Hűűű, az a pár..... Na ebben a nézésben lehet a lényeg! Nekem nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  3. Olyan borzasztó idétlen tortadíszeket lehet kapni...és tudom,hogy Évi ismer engem eléggé ahhoz,hogy olyat alkosson,amiben magamra ismerek majd:))

    VálaszTörlés