2011. január 30., vasárnap

45.fejezet - Újabb pocakfotók



























Hát kérem,már ekkora a poci...mondhatnám,hogy ekkorák vagyunk, de sosem szerettem,amikor játszótéren anyukák egymástól azt kérdezték:"Na és,hány fogunk van??"..és..."Már mekkorák vagytok!"

A köldököm elkezdett kibújni a jó kis rejtekéből,most olyan kicsit köldöksérv-jellegű lett,de legalább látom,hogy történnek a dolgok:)
Olyan türelmetlen vagyok néha,úgy szeretném már tudni,hogy fiunk lesz-e vagy lányunk,de azt mondta a doki,hogy csak azért,hogy megnézzük,mi van,ne menjek Uh-ra,ha nem muszáj,mert nem feltétlen tesz neki jót a sugárzás.Ő a röntgenhez hasonlította,amit kis túlzásnak tartok.Mindenesetre neki adtunk igazat,így ha kibírjuk,február 24-én lesz a 18 hetes UH.Ha nem bírjuk ki addig,irány a babamozi!

8 megjegyzés:

  1. Szép poci:D
    Hozzá kell szokni a "Hogy vagytok?-hoz:D"

    (Mi megkuksiztuk, de hiába...nem igen mutatta mije van....legközelebb mi is február 27 körül megyünk:( Nehéz kibírni....nagyon nehéz!)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon cuki!!! De kár,hogy már nekem nem lehet,meg az idő is...:)))

    VálaszTörlés
  3. hű, ez ám a növekedés....nagyon formás kis pocak :)...és szerintem kislány lesz :)...bár nem vagyok jósnő, és csak egyet tévedhetek :)

    VálaszTörlés
  4. HÚHAHÚHA DE NAGY LETT A POCID !!! HÍRTELEN. NEM SEMMI :)

    Én is kíváncsi vagyok hogy milyen baba lakik benne.. Kisfiú, avagy kislány, :)

    Évi! KÉpzeld, én is mindig utáltam ezt.. egészen addig, amíg nem szültem :DD Utána meg automatice jön az ember szájára, hogy : kicsit betegek vagyunk, meg ilyenek :DD

    Nem tudom, miért :)) Ösztönös :DDD

    VálaszTörlés
  5. Ha megengedsz egy megjegyzést: a babamoziba még nem érdemes menni. majd úgy a 26-28. hét után inkább. Akkor már sokkal babásabb lesz a kinézete.
    És szerintem ebben a 2in1 helyzetben még simán belefér az "ekkorák vagyunk", mert hát most ez az igazság. A királyi többest én is utálom, mikor már kint van a manó. De hát addig mégis csak egy vagytok ketten. :)

    VálaszTörlés
  6. Én csak azt szeretném tudni,de azonnal,hogy fiú-e vagy lány:D

    VálaszTörlés
  7. Van egy tippem.... :D Amúgy a babamozi szuper: mi nagyon jó élménynek tartjuk! Meg is van a dvd: örök emlék! (a rakéta póz, amit Gréta művelt, haláli volt!)
    Olyan jó, hogy most már van alkalmunk betekinteni egy picit a benti életükbe!

    VálaszTörlés
  8. Hááát szerintem nem fogjátok kibírni :)))))

    VálaszTörlés