2011. január 20., csütörtök

41.fejezet - Már megint...

...hánytam egyet reggel.Pont örültem neki,és büszkélkedtem vele,hogy csak egyszer hánytam a három hónap alatt,erre tessék, a negyedikben is sikerült.Pedig csak annyi történt,hogy reggel felkeltem,semmi bajom,anyu elkezdte főzni a kelkáposztát,annak megéreztem a szagát és végem volt..

El kellett volna mennem ma a terhesgondozásra, dehát így...

Na mindegy,most megyek apucihoz,vasárnap este jövünk,hétfőn pedig megyünk időpontért a házasságkötőbe.
Mindenkinek szép hétvégét!

1 megjegyzés:

  1. A front!!!
    tegnap olyan szinten hányingerem volt, hogy 3 magneB6 és 3 sima b6ot vettem be, egész du. aludtam, azt sem tudtam fiú vagyok-e vagy lány! Nagyon voltam! Este a mérleg is mutatta...
    Párszor jött volna a VUK de vissza bírtam fogni...pedig 12 hét után már nem émelyegtem...csak a szagok irritálnak de az sem vészesen....
    Kitartás!!!!!!!!

    (Mi is jövőhéten megyünk időpontért, remélem kapunk Áprilisra)

    VálaszTörlés