2011. január 19., szerda

40.fejezet - Ez is megvolna...

Már említettem,hogy az évfordulónk április 17-én van,ezért azt találtam ki,jó lenne aznap férjhez menni. De ugye annyira nagyon tökéletes nem lehet semmi, hogy ennyire bejöjjön,és mivel 17-én vasárnap lesz, és esküvőt csak szombaton "celebrálnak" az önkormányzatnál, április 16. lett az új cél.

A neten megnéztem,mikor van bent az anyakönyvvezető,azt olvastam,hogy tegnap.Ehhez képest tegnap hívtam,nem vette fel senki egész nap,ezért a portát hívtam egy idő után,ahol elmondták,hogy nem is lesz,csak ma:)

Úgyhogy ma reggel hívtam őket,és egész reggel foglalt volt a számuk...aggódni kezdtem,hogy ennyire csak nem felkapott ez a hely,aztán már felhívni sem tudtam őket,mert szerintem félretették a telót.

Úgy tíz körül sikerült,kicsengett,fel is vették.
Mondtam ki vagyok,mit szeretnék,és kicsit aggódva kérdeztem, hogy lenne-e mód áprilisban időpontot kapni..nem is értette,azt kérdezte,melyik napra?
-Hátttőőő...-mondom-az igazi az április 16. lenne...
-Semmi akadálya Hölgyem,aznapra egyetlen egy foglalásunk sincsen még.

Azt hittem,rosszul hallok...Szentendrén????:D

-Ó,hát ez szuper,akkor mi a következő lépés?-...blablabla...

A lényeg,hogy hétfőn mehetünk reggel nyolcra az időpontunkért,a mi napunkra,ahogyan szerettem volna...el sem hiszem,hogy ekkora szerencsénk van.

Úgy tervezzük,hogy csak a szigorúan vett család jön el,szülők,tesók.

Isti anyukája és tesója messziről jönnek,ezért azt találtuk ki,hogy jöjjenek el már pénteken és maradjanak vasárnapig.Együtt tölthetnénk egy klassz hétvégét itt a városban, ahol felnőttem és ami gyönyörű tavasszal is, és közben csapunk egy kis murit:)
Kérdés volt a szállás, de anyu a segítségünkre sietett, a skanzen vendégházában ingyen megkapunk 5 főre néhány szobát,ráadásul a város szívében, a Bogdányi utcában.

Nagyon hangulatos lesz.
Mindenkinek lesz ideje mindenkivel jobban megismerkedni.

Remélem,kellemes időnk lesz,az átlagos időjárást tekintve 15-16 foknál nem lesz több,de inkább csak 12-13 fokkal számolunk:)

2 megjegyzés:

  1. Ez szuper :) Nálunk nem volt ilyen egyszerű, mert úgy volt, hogy 2008-ban tavasz elején költözünk munka miatt Németo-ba. Eleinte az volt, hogy majd lesz egy nyár végi esküvő, amire hazajövünk. Aztán rábeszéltek, hogy távesküvő-szervezés nem biztos, hogy jó ötlet. Na, de akkor? Előtte nagyböjt, akkor mégsem bulizik az ember agyba-főbe :) Bár, már kezdték elfogadni a család "régi motorosai", hogy mégiscsak ekkor lesz. De kiderült, hogy az eskető papunknak nem jó az időpont. Akkor nézzük! Szó szerint végigszámoltuk az összes hétvégét, és hoppá! Egyetlenegy szombatja volt szabad és az már nem volt böjti időszak :) Szóval így lett 2008.márc.29. Előtte való pénteken meg a polgári. Ezért mind2 napot "ünnepeljük". Sőt, ha nagyon ügyes vagyok, akkor minden hónapban eszembejut a két dátum, és akkor mint a vadalma csak vigyorgok a férjem orra előtt... akkor már tudja, hogy megint számoltam, hogy hány hónapja is... :) Kívánom Nektek is ezt ;)

    U.i.: Végül nem utaztunk Németo-ba, még 11 hónapot éltünk Magyarországon, aztán jöttünk Portugáliába, aminek február 26-án lesz 2 éve...

    VálaszTörlés
  2. Ó, Szentendre!
    Nagyon szeretem, és szeretném, hogy több közöm is legyen hozzá, minthogy oda jártam gimibe!

    VálaszTörlés