2011. január 26., szerda

44.fejezet - Visszajelzés

Nagyon szeretem,amikor hosszabb,magánjellegű levelet kapok egy-egy bejegyzésem kapcsán,mert örömmel tölt el,hogy elgondolkodtat Benneteket,amiről írni próbálok.Kinga megengedte,hogy közzé tegyem a levelét,ezért Veletek is szeretném megosztani, mert számomra nagyon fontos,és jó lesz később is visszaolvasni majd.

Ezen kívül szintén házasodni készülő drága barátnőimnek is biztosan sikerül majd egy-két tippet elcsenni a leveléből.

Íme:

Kedves Évi!

Talán nem veszed tolakodásnak a levelem, hiszen csak interneten keresztül ismerlek. Ha mégis így lenne,kérlek, ne haragudj érte.

Nagy rajongója vagyok a munkásságodnak, és követem a bejegyzéseidet itt a facebook-on és az új blogodon is.

Engedd meg, hogy gratuláljak Babszemhez, és a leendő esküvőtökhöz is!

Öröm olvasni a Tündérmesés bejegyzéseidet, annyira gyönyörűen, és annyira őszintén írsz. Sokszor csak ámulok, mert sok dologról én is hasonlóan gondolkodok (mint például a mai bejegyzésed is).
A legszebb dolog az életben, ha megtalálod a társad, a másik feled, akiben feltétel nélkül megbízhatsz. Én a soraidat olvasva úgy gondolom, hogy Neked ez sikerült. :)
Hála az égnek én is azok közé a szerencsések közé tartozom, ahová most már Te is. De sokszor nekem is hihetetlen a dolog, és bár semmi okot nem kapok rá, mégis kétkedem néha, hogy lehetek ilyen szerencsés? Nehéz elhinni, de a szerelmem minden egyes nap, minden egyes percben bebizonyítja nekem, hogy ez a valóság. Nincs semmi játszma, semmi trükközés, csak a tiszta érzelmek,és ez olyan jó.

Ahogy ma írtad, a legszebb életcél a család, és az életen át tartó szerelem (én is erre vágyom a szívem mélyén, a karrier csak jóval ezek mögött áll a sorban, de sajnos vannak barátnőim, akik "lesajnálnak" szinte ezért a dologért, na de mindegy is,most nem rólam van szó).
Egy szó, mint száz, nagyon örülök, hogy követhetem a gondolataidat és részese lehetek a Tündérmesédnek. Biztos vagyok benne, hogy pici Babszemed is hálásan olvassa majd a soraidat. :)

És amiért igazából ez a levél született az az, hogy olvastam, esküvői meghívót készülsz tervezni.
Én, egy esküvőjét nem is olyan régen megélő grafikusként szeretném felajánlani a segítségemet, ha szükséged lenne rá. Ha bármiben tudok segíteni a meghívóitokkal kapcsolatban vagy csak kérdésed lenne róla, hogy hogy állj hozzá, nyugodtan írj nekem. Nagyon szívesen segítek.

Ezenkívül az esküvővel kapcsolatban még: nem tudom, hogy ismered-e a www.weddings.hu weboldalt. Nagyon hasznos kis oldal, anno nekem nagyon sokat segített az esküvőnk szervezésében,ezenkívül akkor nagyon jó társaság is jött ott össze a menyasszonyok között.
Én ott kezdtem a blogolást is, és az esküvői blogomat még most is szívesen olvasgatom vissza, mert az őriz minden emléket, még a nem annyira jókat is (sajnos közben abban is volt részünk).
Szóval ezt az oldalt ajánlanám Neked, hátha segít, és egy másik oldal, ahonnan még anno sokat inspirálódtam: www.ruffledblog.com
Hátha valamelyik Neked is megtetszik.

Remélem, nem zavartalak a levelemmel, és talán kicsit segíthettem is.
Vigyázz a Tündérmesédre, nagyon szép dolgot kaptál az élettől!:)

Boldog babavárást, és minden szépet kívánok Nektek!
Puszi:
Kinga

3 megjegyzés:

  1. Mint öreg róka:) mondom, hogy ha elmúlik a szerelem és szeretetté lényegül, az sem kevesebb vagy rosszabb. És az ilyen tiszta szerelemből, mint a tiétek (vagy a miénk:D) csakis nemes szeretet válhat. Lesznek buktatók, lesznek nehéz időszakok, de az egymás iránti feltétlen odaadás megmarad.
    Mi most kezdjük újra felfedezni egymást és ez is nagyszerű érzés. Újra egymásba szeretünk, de most már egészen másképp. Okosabban:)

    VálaszTörlés
  2. De jóóó:)
    Van olyan,hogy 21 év után is szerelmes vagyok? "Féllábú" ember lennék nélküle,pedig-ahogy Julcsi is írta-vannak problémák,de nekem támasz kell,nekem ez a legfontosabb...
    Évi! Annyira örülök a boldogságodnak!!!!
    (Belekukkantok véletlenül a táskámba,és azt látom "Bízz"...csak mosolygok:)

    VálaszTörlés