2011. február 20., vasárnap

A zene kiválasztása a szertartásra

szintén sarkalatos pont...
Nekem egyetlen álmom volt, a zene magyar legyen, értse mindenki,miről szól, miről szólunk mi ketten.
Egy ideje már gondolkodtam, mi lenne a jó, mi az a megoldás, ami nem kommersz, nem unalmas, és hozzánk illő, és aztán ahogy ültem a kanapén, egyszer csak bevillant, Rudolf.
Mészáros Árpád Zsolt, akinek a hangjában több érzelem van, mint az összes többi musical színész hangjában öszesen..

Ez tökéletes lesz...

Az első választásom az Érted születtem volt a Rudolfból, de nekem kicsit szomorú volt, és aztán megtaláltam ezt az Abigélből:



"...A Hold megáll az égen hogyha lát,
hogy ámulattal nézze lenn egy tündér arcát.
A napsugár is úgy térdel eléd,
mint hű cseléd ki bálványozza hercegnőjét.
Hányszor álmodtam rólad,
hányszor kérdeztem hol vagy,
hányszor vágytam hogy hozzád szóljak.
A szívem csak rád várt!

Végre itt vagy újra oly közel
s én itt állok az éjben lázas,szédült fővel,
hisz téged rejt ott kinn a vak sötét
csak néhány lépés kell és máris nálad lennék.
Hányszor álmodtam erről
hányszor vártam hogy eljöjj
a csendből néha egy sóhaj feltör,
s elrepít hozzád.

Nincs más csak ez az érzés
rég várt öröm és féltés.

Száz év múlhat és nem lesz másként
ez a perc oly szép!

Két szív kimond egy törvényt
túl él vihart és örvényt.

Elszáll kétely és kétség
csak a szerelem él még!

Bennünk él egy téli délutántól.

Egy szép mosoly,egy édes arc.egy tánc.

Tudtam ahogy szívem dobban!

Tudtam rögtön te kellesz csak!

Tőled támad fel a láz!
Nincs más csak ez az érzés
rég várt öröm és féltés
száz év is múlhat és nem lesz másként
ez a perc oly szép!
Két szív kimond egy törvényt
túl él vihart és örvényt
kétség ami volt elszállt
csak a szerelem vár ránk
Két szív egyetlen érzés
Ő hív minden más elvész
más kép számomra nincs már
ez az egy amely most vár!
Két szív meglelte útját,
hol a boldogság vár ránk!! ..."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése