2011. szeptember 17., szombat

116.fejezet - Az élet nem áll meg

csak azért,mert kisbabánk született.

Bár az első hetek alapján úgy éreztem, hogy még évek kérdése, hogy én újra "éljek", mert az, hogy én mit szeretnék az fel sem vetődött az utóbb időben. Mondjuk bennem sem...

Szóval ami az újság: tegnap haladtunk jó csomót az étkezővel és a kicsi kuckója is sokat fejlődött.
Az étkező egyik sarkába kikerültek a svéd régiségek, a másik végébe pedig felkerült a két polc, amire már nagyon rég fájt a fogam.
Az egyszerűség kedvéért Anna addig a nagyinál volt, mert szerintem az ütvefúrót nem bírta volna cérnával pláne, hogy egyikünk sincsen ott vele. Viszont így legalább kiderült, hogy 3 órát gond nélkül elvan ott is, így a jövőben lesz némi szabadidőm, amikor elmehetek edzeni.
Rá kellett jönnöm, hogy nem szégyen elfogadni a felajánlott segítséget, pláne, hogy a nagyi odáig van attól, ha ott nyekereg neki Anna:)
















































Aztán ugye az én fészekrakó ösztönöm nem múlt el a szüléssel és folyton, kényszeresen alkotnom kell valamit, amitől még szebb, még kényelmesebb lesz a kis lakásunk.



















Az úgy volt, hogy volt egy felnőtt méretű, ám nagyon kopott paplan huzatunk, aminek nagyon jó volt az anyaga, nem akartam kidobni. A teteje használódott el, az aljából Annának szabtam ágyneműhuzatot és a nevével dobtam fel kicsit.
Azóta fel is avattuk, mert bár az alvás nem erőssége, azért egy negyed órára elszunyókált benne.









Apácska ötlete volt a piros égősor, ami azóta tagadhatatlan a kislányom kedvence lett, egyszerűen le sem veszi róla a szemét, amikor be van kapcsolva...a bárányok szinte már mellékesek is, pedig eddig azok voltak a fő műsorszám.
Keretbe került és a falra repült az a kereszt is, amit nagyi hozott Svédországból -akkor még nekem, most a kis angyalt védi.

4 megjegyzés:

  1. Fölvillanyoztátok a kicsit??? :))

    De nem egy rossz ötlet! :)

    Apácska pedig piros fal helyett jobb híján piros égőkben gondolkodik ! :)))

    VálaszTörlés
  2. Ilyen piros égősort hol lehet venni? Én is nagyon szeretnék egy ilyet! :)
    Az étkező pedig nagyon szép lett! :)

    VálaszTörlés
  3. Az ikeában lehetett még évekkel ezelőtt, de lehet,hogy lesz most is...elemmel megy, nem hálózatról.:)

    VálaszTörlés
  4. Igen, az Ikeára tippeltem volna, de most én nem láttam. :(

    VálaszTörlés