2011. március 4., péntek

59.fejezet - Védőnő második felvonás

Tegnap elmentem megint,ha más értelme nem is volt,annyi mindenképpen,hogy megint mázsált és alkalma volt jól lecseszni,amiért ennyire nagy tempóban hízok.
"Évike,nem lehet ekkora rössel indulni a harcba!"-mondta ő kedvesen, mire én a gyönyörű pocakomat elkezdtem egy hatalmas, ronda zsírgolyónak látni és a combjaimat narancsbőrös sonkáknak, és most komoly depresszióba estem,hogy kövér disznó vagyok,amikor eddig "imádtam" magam így kereken is...

Itt az új feladat, csak hogy ne unatkozzak soha, visszatornázni az önbecsülésemet a kiindulási helyzetbe, amikor még szépnek láttam ezt a más állapotot.
Apuci szegény mondja, hogy nem vagyok kövér, de a mérleg meg azt mondta,hogy 6 és fél kilót híztam.Persze nem digitális és 100 éves, tologatós mázsáló,de akkor is megmondja gondolom,hogy mi van...És nagyjából reális, mert ruha nélkül 75-ről indultam és 81 voltam legutóbb.
Legalább megtudtam azt is, hogy most télen 3 kiló ruha van rajtam kabát nélkül.

Kiderült továbbá, hogy bár a beutalón rajta volt, nem csinálták meg a hepatitis és a WA szűrést a vérvételnél, úgyhogy ezeket be kell pótolni, de mivel utálom, és próbálom elkerülni, így majd a terheléses vércukornál nézetem meg. Ez a megmásíthatatlan döntésem:)

Kérdezte a néni, panaszok vannak-e,mondom nincsenek, és hogy mozgolódik-e a lányom, hát őszintén, azt tudom,hogy már éreztem, de az olyan kérdésekre, mint hogy:Hányszor egy nap?-fogalmam sem volt,mit mondjak.

Egy másfél napot Szentendrén töltöttem miatta, de nem is bántam, anyuval is voltam legalább egy kicsit.
Olyan jó látni rajta,hogy kezdi ő is nagyon várni a kicsit, meglepivel várt, néhány tünemény kis holmit turizott Anna-Lillának:)

Talán mindannyiunknak meg kellett szokni a tudatot, hogy mostmár minden megváltozik és lesz egy kis majom is a családban.

3 megjegyzés:

  1. Ohh ne foglalkozz ezzel!
    Nekem a védőnő mindig leveszi a ruha súlyát(1kgXD)...
    De úgy is annyit hízol amennyit kell és a pocakos fotókat elnézve nagyon csinos vagy!!!!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű vagy Évi !!!!!!!!!

    A minap is néztem, hogy milyen szép karcsú vagy.... ájj... leány koromban sem voltam ilyen vékony! :)

    Le a védőnőkkel! :)))) :)) :)))

    Húha, terheléses cukor... részvétem... az
    első babánál még megpróbáltam meginni.. a másodiknál már azonnal mondtam, hogy felejtsék el! :))

    VálaszTörlés
  3. Banyek, ez őrült, sztem tőlem szívrohamot kapna:D

    Ne parázz, csodaszép vagy, és ha 50 kilót is hízol a végéig (úgyse fogsz;)), Apácskának úgy is tetszeni fogsz, és szülés után meg leolvadnak majd a kilók:)

    (saját példa: Barnival 59ről indultam, 79cel mentem szülni 35+4naposan, 73mal jöttem ki a kh-ból és mikor 15hós korában abbahagytam a szoptatást, 1-2hónap alatt nulla erőbedobással 52kg lettem...szóval tényleg no para:))

    VálaszTörlés