2011. június 11., szombat

93.fejezet - És még egy kis alakítgatás

Kaptam anyutól Svédországból a lomis piacról két kis keretet.

Valami fém öntvény, ón színű lehetett eredetileg, vagy valami alpakka vagy nem tudom,de nem a szép ezüstös, hanem az a kopottas. Le volt fújva valami aranyos árnyalattal, de az is le volt kopva kicsit, úgyhogy gondoltam egyet és ilyen ekrü spray-vel lefújtam.

Mindenféle előkezelés nélkül..:D
Amúgy amatőr módra..
Mert amúgy ennek az lenne a menete, hogy az ember egy drótkefével leszed mindent, ami lejön, utána áttöröl zsíroldóval, utána leken alapozóval,aztán pedig a rendes festékkel.
Nekem ez olyan macerás volt..:D Hát majd kiderül, meddig bírja így, hullik-e róla a festék vagy nem.

És naná, hogy Hajni képei kerültek ezekbe is...az ágytámlám mellé.
Mert csajos.

Most látom csak,mennyire sok keretet gyűjtögettem össze az idők során. És még mennyi kis kütyüt...alig várom, hogy mind méltó helyére kerülhessen!

2 megjegyzés:

  1. MIndig azt volt az álmom, hogy sok fél fajta képkeretet teszek az ágy mögötti falra....életünk emlékeivel...
    De ahhoz hogy ilyen stílusú legyen cseppet változtatni kellene a szekrénysoron:)

    olyan szépek

    VálaszTörlés